Змініть звичний сценарій: як змусити людей вважати вашу ідею своєю
005.5
К 47
Анотація:
Презентувати свою роботу, проявити себе під час співбесіди чи ділових переговорів, зацікавити потенційних партнерів своїми ідеями — усе це потребує особливих умінь. То як навчитися продавати, а не втелющувати товар, підштовхувати інших до ухвалення рішень на свою користь, а не змушувати до цього? Експерт з продажу Орен Клафф, який укладає успішні угоди на мільярди доларів, допоможе вам стати переконливим. Ви дізнаєтеся, як навчитись вирізнятися з-поміж інших та змінювати звичний сценарій переговорів. Секрети Орена ви достоту зможете застосувати на практиці: чи то в розмові з босом, чи то під час пітчингу проєкту перед інвесторами, ба навіть у спілкуванні з друзями.Фотоматеріали
Цитати
- "Насамперед змусьте аудиторію - хай це покупець, інвестор чи бізнес-партнер - сприймали вас серйозно, як партнера чи колегу. І це можна зробити, досягнувши статусу союзників - першого кроку на шляху до укладання угоди".
- "Одна з причин, через яку так багато людей не довіряють продавцям, полягає в тому, що вони бачать, як під час продажу той надягає різні маски, а тому почуваються невпевненими та збитими з пантелику. Перевертаючи все догори дригом, не варто змінюватися, треба стояти на своєму. Залишатися вірним собі, своєму характеру і, що найважливіше, - усталеним цінностям. Ось що є в найпереконливіших людей у світі: характер та цінності".
Рецензія фахівця (офіційні рецензії):
"Змініть звичайний сценарій: як змусити людей вважати вашу ідею своєю» Орена Клаффа
Як досягти успіху під час будь-якої угоди? Маніпулювати? Тиснути? Благати? Орен Клафф – експерт з продажу, кожна угода якого закінчується на його користь та кілька мільйонів доларів, пропонує у своєї новій книзі «Змініть звичайний сценарій: як змусити людей вважати вашу ідею своєю» видавництво бестселерів Vivat) абсолютно нові, вироблені та протестовані на акулах бізнесу методи, при повному використанні яких успіх угоди гарантований на всі 100%. В одному з 8 розділів книги, автор пропонує нам дізнатися про поняття «рецепторів ідей», нащо вони потрібні та як їх використовувати так, аби люди засвоювали нашу інформацію з вигодою для нас.
Юлія Орлова, генеральний директор видавництва "Віват".
Це унікальна книжка, яка допоможе вам збільшити свій вплив як на роботі, так і вдома. Методи Орена Клаффа є інтуїтивно зрозумілими й водночас дуже практичними.
Йона Бергер, бізнес-експерт, професор з маркетингу.