Гарними продавцями не народжуються, а стають за допомогою цілеспрямованості, нових знань, практики та таких книг як «Секрети укладання угод» Зіга Зіглара.
Зіг Зіглар – письменник, лектор та визнаний фахівець у мережевому маркетингу, голова корпорації Zig Ziglar, яка допомагає людям повніше розкривати свої духовні, фізичні, інтелектуальні ресурси. Сотні компаній використовують його книги для підготовки персоналу. Зіглар промандрував понад п'ять мільйонів миль, розмовляючи щорічно з більш ніж 300 тисячами слухачів "Семінарів успіху Пітера Лоу" у різних компаніях, торгових організаціях, школах та релігійних громадах. Він також спілкується з величезною кількістю людей завдяки радіо та телебаченню.
Зіг Зіглар написав 17 книг, 10 з яких стали світовими бестселерами, Його книги розкуповуються нарозхват, його методики застосовуються на всіх бізнес-тренінгах, запрошують для проведення тренінгів найбільші корпорації.
У книзі "Секрети укладання угод" продавець екстра-класу Зіг Зіглар пропонує захоплюючі та ефективні прийоми, що дозволяють отримати позитивний відгук на будь-яку вашу пропозицію.
Кожен зі своїх методів він яскраво та наочно ілюструє за допомогою захоплюючих історій. Автор навчить вас малювати словесні картини та застосовувати уяву для того, щоб у будь-якій ситуації досягати бажаних результатів. Зіглар підкреслює, наскільки важливо розуміти, що пропоновані вами товари чи послуги покращують життя покупця, адже тоді ви зможете ставитись до своєї професії ще з великою повагою. Але головне завдання цієї книги - показати, як досягти своїх цілей, допомагаючи іншим у вирішенні їхніх проблем.
Зіг Зіглар збагнув секрети мистецтва продажів від А до Я. Автор працював у продажах: він обходив кожен будинок і особисто пропонував свої товари та послуги. Кому як не йому знати всі прийоми вдалих угод. Він не теоретик, а справжній практик. Зіг Зіглар безсумнівно увійде в історію як продавець номер один нашого часу.
Книга «Секрети укладання угод»:
- Проаналізує, чому люди не хочуть купувати, і порекомендує, як чинити продавцю у випадках відмови.
- Докладно розповість про те, які якості має професійний продавець. Нагадає, як важливо бути щирим по відношенню до покупця, впевненим у собі та у товарі, який продаєш.
- Запропонує дієві прийоми продажів, кожен із яких перевірений часом, автором та тисячами інших продавців.
- Розкаже, як правильно вибудовувати презентації та нейтралізувати заперечення.
У розповіді частіше використовуватиметься слово «товар», але воно може мати на увазі «послугу» або будь-яку іншу пропозицію, яку ми хочемо «продати».
Усі методики та приклади, наведені у книзі, треба сприймати якнайширше, адаптуючи їх до конкретної ситуації та своєї індивідуальності, продовжуючи користуватися ними доти, доки вони не стануть частиною вас.
Книга забезпечить вам найближче знайомство з передовими та ефективними методами збуту. Американці прозвали її "Біблією №1 для продавців", вважаючи, що в ній знайде користь будь-яка людина, яка бажає вигідно збути іншому товар, послугу, себе, ідею, знання.
Ця книга буде цікава:
- якщо ви у своїй роботі зіштовхуєтеся з веденням переговорів;
- якщо вам цікаво краще дізнатися психологію людей;
- якщо ви займаєтеся прямим продажем.
Упустити цю книгу – втратити свій шанс на підвищення своїх доходів у будь-яких видах торгівлі.
Г5146
658.85
З-59
Зіглар Зіг.
Секрети укладання угод/ Зіг Зіглар ; [пер. з англ. Я. Машико ; голов. ред. А. А. Клімов] - Харків : Фабула, 2019. - Прим.: с. 411. - Алф. покажч. прийомів: с. 412-413. - 413 с. - (#PROBusiness), ISBN 978-617-09-5036-9
Предметні рубрики: Торговельні угоди -- Психологія
УДК: 658.85:005.32
Коментарі