Віртуальна довідкова служба
Педагогіка
1. Колесникова Н.А. К проблеме формирования эстетического вкуса учащихся //Литература в школе.- 1999. - №2
2. Эстетическое воспитание школьников : рек.библиогр.указ.за 1980-1986 гг. / Сост. Жилина А.В. - М. : Педагогика, 1987. - 41 c.
3. Эстетическое воспитание школьников : вопр.теории и методики / Авт.:, Ред. Таборидзе М.Д.,Бусурашвили Д.К. - М. : Педагогика, 1988. - 101 c.
4. Эстетическая культура и эстетическое воспитание / Сост. Г. С. Лабковская. - М. : Просвещение, 1983. - 304 с.
Слєсарева О. Предмет хореографії у структурі гімназійної освіти як один із чинників гармонійного фізичного та інтелектуального розвитку школяра // Рідна школа. - 2005. - N3. - С. 57-58
Комаровська О. Музика, театр, хореографія у позаурочний час // Шкільний світ. - 2005. - N32. - С. спецвип.
Мерлянова О. Вплив функцій народного танцю на виховання особистості // Рідна школа. - 2006. - N3. - С. 27-29
Кирилюк В. Образне мислення на уроках ритміки // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - 2007. - N1(січ.). - С. 9-12
Гончаренко Ю. В. Концепція ритмічного виховання Е.Жака-Далькроза в контексті хореографічної діяльності школярів// ХДУ Збірник наукових праць. Педагогічні науки. - Вип. 41. - Херсон: Вид-во ХДУ, 2006. - С.146-151
Чабан Н. Формування морально-вольових якостей підлітків у процесі роботи хореографічного гуртка // ХДУ Збірник наукових праць. Педагогічні науки. - Вип.. - Херсон: Олдi-плюс, 2000. - С.299-304
Кравченко І. А. Особливості музичного виховання на заняттях з хореографії // ХДУ Збірник наукових праць. Педагогічні науки. - Вип. 30. - Херсон : Вид-во ХДУ, 2002. - С.255-258
Байназарова, О. О. Діагностування знань та оцінювання навчальних досягнень учнів // Географія. - 2005. - N15/16(серпень). - С. 7-9
Критерії оцінювання навчальних досягнень // Географія та основи економіки в школі. - 2008. - № 7/8. - С. 12-17
Шановний користувач, ця тема широко розкривається на сторінках журналу "Дефектологія", рекомендуємо такий список літератури:
Берник Т. До проблеми історії вивчення логопедичної допомоги дітям України // Дефектологія. – 2003. - № 2. – С. 52-55
Берник Т. Організація логопедичної допомоги дітям дошкільного віку в системі спеціальної освіти // Дефектологія. - 2006. - №1. - С. 51-55
Подолання логопедичних проблем молодших школярів / упоряд.: Т. Бишова, О. Кондратюк, редкол.: М. Мосієнко та ін. - К. : Шк. світ: Вид. Л. Галіцина, 2006. – 128 с.
Тарасун В. Формування мовної особистості - новий напрям логопедичної роботи (теоретичне обгрунтування) // Дефектологія. - 2007. - №4. - С. 3-11
Шевченко О. Розвиток логопедичної допомоги в Україні // Дефектологія. – 2003. - № 2. – С. 49-52
Шановний користувач! Пропонуємо вам опрацювати такі джерела:
Поніманська Т. І. Дошкільна педагогіка: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів/ Т. І. Поніманська. - К. : Академвидав, 2004. - 456 с.
Дуткевич Т. В. Дошкільна психологія: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл./ Т. В. Дуткевич ; в авт. ред. . - К. : Центр учб. л-ри, 2007. - 392 с.
Бурова А. Організація ігрової діяльності в дошкільному навчальному закладі: методичні рекомендації // Дошкільне виховання. - 2007. - N10. - С. 8-13
Бурова А. Роль дорослого в розвитку творчих ігор // Дошкільне виховання. - 2007. - N1. - С. 10-13
Яременко Н. Зробіть гру захоплюючою: методика підготовки та проведення ігрових програм // Шкільний світ. - 2005. - N42(листопад). - С. 4-10
Шановний користувач, рекомендуємо опрацювати таку літературу:
Павлова Н. Методичне забезпечення державної атестації ЗНЗ. - К. : Шк. світ, 2007. - 128 с.
Павлова Н. Програмно-методичне забезпечення державної атестації ЗНЗ // Директор школи. Шкільний світ. - 2005. - N29/30. - С. спецвип
Пархоменко І. Деякі особливості організації атестації керівників загальноосвітніх навчальних закладів // Рідна школа. - 2006. - N9. - С. 37-39.
Наумець О. Шляхи вдосконалення оцінки праці вчителів // Рідна школа. - 2007. - N4. - С. 30-32. Онуфрієва О. Атестація педагогічних працівників // Директор школи. Шкільний світ. - 2008. - N25/26. - С. спецвипуск
Шановний користувач, газета "Краєзнавство. Географія. Туризм" регулярно друкує дидактичні та методичні розробки з дисципліни "Краєзнавство", а також рекомендуємо опрацювати такі джерела:
1. Адзима, Тетяна. День туриста-краєзнавця : [Сценарій проведення заходу] // Краєзнавство, географія, туризм. Шкільний світ. - 2007. - N35(верес.). - С. 16-20.
2. Гнєдашев В.М. Географічне краєзнавство: Програма факультативного курсу "Мій край" // Географія. - 2006. - N21(листоп.). - С. 27-35
3. Гуревич О. "ОЙОКС" - візитка юних екологів-краєзнавців України // Рідна школа. - 2006. - N8. - С. 59-61
4. Корнєєв О.В. Формування краєзнавчих знань учнів з географії : експериментальний аспект // Географія. - 2007. - N24(груд.). - С. 5-7
5. Пирожкова О. Основи краєзнавства для вчителів початкових класів: на прикладі Автономної Республіки Крим // Рідна школа. - 2007. - N3. - С. 55-58
6. Ходанич П. Долаючи меншовартість своєї малої Батьківщини: Науково-методична база літературного краєзнавства // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2007. - N8. - С. 106-110
Шановний користувач, рекомендуємо такий список літератури:
Національна доктрина розвитку освіти // Науково-освітній потенціал нації: погляд у ХХІ століття. Кн. 3: Модернізація освіти. - К., 2004. - С. 270-286
Доктрина: аналітичне дослідження // Рідна школа. - 2001. - № 10. - С. 7-10
Кононенко П. Доктрина і розвиток української освіти в ХХІ ст. // Освіта. - 2001. - 26 вересня-3 жовтня
Корсак К.В. Національна освітня доктрина-2000: інновація чи ремейк? // Відкритий Урок. - 2001. - № 17-18. - С. 6-10
Невмержицький О.А. До проекту програми реалізації Національної доктрини розвитку освіти України // Освіта. - 2001. - 7-14 листопада
Уважаемый читатель, рекомендуем такие источники:
Дивослово
Українська мова і література в школі
Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах
Українська мова та література. Шкільний світ
Урок Української
Уважаемый пользователь!
Ваш вопрос требует уточнения: на каком языке и какой конкретно учебник Вам необходимо найти и скачать в Интернет? Может необходимая Вам литература есть в фонде нашей библиотеки?
Сформулируйте новый запрос и мы Вам с удовольствием поможем.
Уважаемый читатель, в нашей библиотеке хранится несколько книг этого автора:
Богуш А.М. Методика розвитку рiдної мови i ознайомлення з навколишнiм у дошкiльному закладi: Практикум: Навч. посiбник. - К.: Вища шк., 1995. - 192 c.
Методика розвитку мови в дитячому садку: Навч. посібник для дошк. відділів педучилищ/ За ред.. Богуш А.М. - К. : Вища шк., 1977. - 214 c.
Богуш А.М. Заняття з розвитку мови дітей старшого дошкільного віку. - К. : Рад. шк., 1980. - 158 c.
Богуш А.М. Методика обучения детей русскому языку в дошкольных учреждениях. - К. : Вища шк. Изд-во при Киев. ун-те, 1990. - 220 c.
Богуш А.М. Мова ваших дітей: Посібник. - К. : Рад. шк., 1989. - 126 c.
Богуш А.М. Обучение правильной речи в детском саду. - К.: Рад. шк., 1990. - 212 c.
Богуш А.М. Обучение русскому языку в детском саду. - К. : Рад. шк., 1983. - 143 c.
Богуш А.М. Речевая подготовка детей к школе. - К. : Рад. шк., 1984. - 176 c.
Уважаемый читатель, информация по вашему вопросу отсутствует в фондах нашей библиотеки, рекомендуем такой источник:
Календарно-тематичне планування (1,2,3,4 класи) // Початкова освіта. - 2008. - липень (№25-29)
Шановний читач, рекомендуємо опрацювати журнал Фізика та астрономія в школі та газету Фізика. Шкільний світ
Бугайов О.І. Орієнтоване поурочне планування навчального матеріалу з фізики. 7-11 класи // Фізика. Шкільний світ. - 2005. - N19/20/21. - С. спецвип
Шановний користувач! Пропонуємо переглянути такі джерела:
Гришко Т. П. Планування роботи методичного об'єднання / Т.П. Гришко. - Х. : Вид. група "Основа", 2003. - 80 с.
Шкільний методкабінет: Новий ритм роботи : метод. матеріал / упоряд. Л. Галіцина. - К. : Вид. дім "Шкіл. світ" : Вид. Л. Галіцина, 2006. - 120 с.
Книга керівника навчально-виховного закладу: довідкові матеріали для організації діяльності навчально-виховного закладу / упоряд. Б. М. Терещук. - Харків : ПП "Торсінг плюс", 2006. - 768 с.
Макарова Т. М. Планування та організація методичної роботи в школі: метод. вид. / Т. М. Макарова. - Харків : Веста: Видавництво "Ранок", 2007. - 160 с
Ромадіна Л. Планування діяльності шкільних МО/ Л. Ромадіна // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : освітянський науково-методичний журнал. - 2007. - N11. - С. 53-60
Борзенкова Т. А. Діяльність методичних об'єднань / Т. А. Борзенкова // Завуч. Шкільний світ. - Киiв : СПД-ФО Зоц В.М., 2008. - N5(лют.). - С. вкладка
Нові підходи до організації методичної роботи // Завуч. Шкільний світ. - Киiв : СПД-ФО Зоц В.М., 2007. - N10(квіт.). - С. вкладка
А також рекомендуємо
http://www.bdpu.org/scientific_published/pedagogics_1_2005/26
http://www.sspu.sumy.ua
1. Красюк Л. Моделювання педагогічної практики в процесі підготовки вчителя початкової школи // Рідна школа. - 2005. - N12. - С. 52-54
2. Кара С. Організація керівництва педагогічною практикою - важлива умова формування професійної компетентності студентів // Рідна школа. - 2006. - N6. - С. 11-13
3. Яворський А. Педагогічна практика - одна з найважливіших складових професійної підготовки майбутнього фахівця (соціального педагога) // Рідна школа. - 2007. - N3. - С. 15-19
4. Семеног О. Взаємозв'язок педагогічних і навчальних практик у системі професійної підготовки вчителів-словесників // Українська література в загальноосвітній школі. - 2007. - N6. - С. 22-25
Шановний користувач, рекомендуємо такі джерела:
1. Поліщук В.М. Вікова і педагогічна психологія: Навч. посіб/ В.М.Поліщук. - Суми: Унів. кн., 2007. - 330 с.
2. Дем'янюк Т.Д. Опорні схеми з теорії і методики виховання: Навч. посіб/ Т.Д.Дем'янюк. - К.-Рівне: РДГУ, 2000. - 75 с.
3. Схеми психолого-педагогічних характеристик: Практ. посіб.. - Рівне: Принт-Хауз , 2003. - 56 с.
4. Мусатов, С. О. Передумови кризових явищ у психології // Педагогіка і психологія. - 2005. - N3. - С. 5-17.
5. Одолінський, В. Г. Життєві перспективи старшокласників: мотивація та чіткість уявлення // Практична психологія та соціальна робота. - 2006. - N9. - С. 70-72.
1. Зайчикова Т.А. Особливості прояву та детермінанти синдрому "професійного вигорання" у педагогічних працівників // Актуальні проблеми психології. Том 1.: Соціальна психологія. Психологія управління. Організаційна психологія. – К.: Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України. – 2003. – Частина 9. – С. 103-108.
2. Ложкин Г.В., Ковальчук В.И. Проблема бессознательного и психологическое выгорание спортивного педагога // Психология. – 2001. – № 5. – С. 21-71.
3. Орел В.Е. Феномен "выгорания" в зарубежной психологии: эмпирические исследования и перспективы // Психологический журнал. – 2001. – № 1. – С. 90-101.
4. Реан А.А., Баранов А.А. Факторы стрессоустойчивости учителей // Вопросы психологии. – 1997. – № 1. – С. 27-34.
5. Форманюк Т.В. Синдром "эмоционального выгорания" как показатель профессиональной дезадаптации учителя // Вопросы психологии. – 1994. – № 6. – С. 57-64.