Віртуальна довідкова служба
Педагогіка
Уважаемый пользователь! Рекомендуем Вам самостоятельно воспользоваться любой известной поисковой системой и просмотреть огромное количество сайтов, которое находится при запросах: "разработка уроков начальная школа", "уроки начальная школа", "розробка уроків початкова школа", "готові розробки уроків початкова школа" и т.п.
Таким образом были найдены ресурсы:
1.
2.
3.
4.
Шановний користувач, рекомендуємо такі джерела:
1. Бондаренко Е.А. Дидактические игры для детей от года до трех лет. - М.: АСТ, 2003.
2. Галанова Т.В. Развивающие игры с малышами до трёх лет. Популярное пособие для родителей и педагогов. - Ярославль: Академия развития, 1998.
3. Дидактические игры и занятия с детьми раннего возраста / Под ред. Е.И.Рдиной, М.И.Поповой. - М.: Просвещение, 1972.
4. Лидак Л.В. Специфика общения в сюжетно-ролевых играх // Психология дошкольника. Хрестоматия / Сост. Г.А.Урунтаева - М.: Академия, 1997.
5. Менжерицкая Д.В. Воспитателю о детской игре. - М.: Просвещение, 1982.
6. Никонова О.В. Своеобразие дидактических игр и их педагогический потенциал // Дошкольное воспитание. - 1986. - № 4. - С.13-19.
12- річної школи?
Шановний користувач, рекомендуємо звернутися до сайту
Уважаемый пользователь, рекомендуем обратиться к такой литературе:
Брижатенко О. Можливості імітаційно-дидактичної гри у формуванні пізнавальної активності старшокласників // Шлях освіти. - 2006. - N4. - С. 34-36
Кукушин В. Ігрові технології на уроках // Відкритий урок. - 2006. - N11/12. - С. 3-9
Передрій Г. Про цікаві завдання й ігрові форми роботи з української мови // Дивослово. - 2005. - N1. - С. 7-14
П'яст Н. Гра як один із методів активного навчання української мови студентів-іноземців // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - N6. - С. 38-42
Резніченко Н. І. Розвиток пізнавальних інтересів учнів шляхом ігрової діяльності на уроках української мови (опис досвіду) // Початкове навчання та виховання. - 2007. - N28(жовт.). - С. вкладка. - Бібліогр. у кінці ст.
Савчук Н. До проблеми наукової рефлексії навчальної літературної гри // Українська мова і література в школі. - 2006. - N8. - С. 30-36
Шановний користувач, рекомендуємо такий список літератури:
Журавський В.С. Вища освіта як фактор державотворення і культури в Україні: [монографія]. - К.: Iн Юре, 2003. - 415 с.
Алексюк А.М. Педагогіка вищої освіти України: історія, теорія. - К.: Либідь, 1998. - 560 с.
Конох М. Правова свідомість і правова культура студентської молоді у дзеркалі громадської думки // Право України. - 2006. - N3. - С. 82-85
Роганова М. Виховання духовної культури студентів вищих навчальних закладів // Рідна школа. - 2007. - N5. - С. 36-39
Вища та післядипломна освіта // Вища школа. - 2007. - N1. - С. 92-119
Уважаемый пользователь, поработав с каталогами и картотекой статей в нашей библиотеке, Вы найдете достаточное количество литературы по Вашему вопросу, а также рекомендуем такой список литературы:
Кудикіна Н. Ігрова діяльність у початковій освіті // Відкритий урок. - 2006. - N5/6. - С. 27-32
Кудикіна Н. Психологія та педагогіка гри // Відкритий урок. - 2006. - N5/6. - С. 32-50
Власенко О.М. Навчальна гра як засіб розвитку дитячих інтересів [// Початкове навчання та виховання. - 2007. - N4(лют.). - С. вкладка
Охрімчук Р. Час гуманістичних цінностей: гра як загроза особистості // Початкова школа. - 2008. - N3. - С. 53-55
Копосов П. Чому діти так люблять казку (через гру до знань) // Рідна школа. - 2008. - N1/2. - С. 65-66
Федусенко Ю. "Граючись - перемагаємо!" Дидактична гра як засіб навчання іноземних мов молодших школярів: результати педагогічного // Рідна школа. - 2007. - N11/12. - С. 30-33
Жданов Д.К. Можливості інтелектуальних ігор щодо розвитку мислення у дітей // Виховна робота в школі. - 2008. - N10. - С. 2-29
Уважаемый читатель, рекомендуем такой список литературы:
Бушуєва Н. Шестирічки: формування повноцінної навчальної мотивації // Дошкільне виховання. - 2007. - N9. - С. 11-13
Кириленко В. Використання методик для діагностики мотивації учіння молодших школярів: Досвід використання діагностичних методів дослідження // Початкова школа. - 2007. - N11. - С. 40-44
Кириленко В. Формування та корекція мотивації учіння молодших школярів // Початкова школа. - 2007. - N12. - С. 50-53
Уважаемый пользователь, рекомендуем такой список литературы:
Механізм інтелектуального розвитку // Завуч. Шкільний світ. - 2005. - N22. - С. спецвип.
Митник О. Творчі завдання як засіб формування інтелектуальної культури молодшого школяра // Початкова школа. - 2005. - N12. - С. 6-11
Паламарчук В. Системно виховувати інтелектуально-творчу особистість // Завуч. Шкільний світ. - 2006. - N4(лют.). - С. 2-8
Яременко Н. Розумні ігри: Організація діяльності клубів інтелектуального спілкування // Шкільний світ. - 2008. - N9(берез.). - С. 1-5
Ватаманюк Г. Інтелектуальна гра як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності старших дошкільників та молодших школярів // Початкова школа. - 2008. - N6. - С. 40-43
Черезова І.О. Позакласна робота як засіб розвитку творчого потенціалу учня: З досвіду роботи шкільного драмгуртка // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2008. - N11. - С. 27-28
Касперський А. В. Розвиток інтелектуальних і творчих здібностей учнів //Херсонський державний університет. Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Вип. 38. - Херсон : Вид-во ХДУ , 2005. - С.80-84
Лопушанська Г. Як розвинути інтелект//Директор школи. – 2001. – жовтень(№ 40). – С. 1-3
Предлагаем Вашему вниманию список литературы:
Тамбиев А.Э. Программа развития основных свойств внимания у детей старшего дошкольного возраста // Вопросы психологии. - 2006. - N1. - С. 53-62
Кузнєцова Л.П. Компетентний підхід до розуміння властивостей уваги молодшого школяра // Початкове навчання та виховання. - 2006. - N15(трав.). - С. 27-29
Артюхова И.С. Развитие мышления, внимания, памяти, саморегуляции у младших школьников. - М. : Чистые пруды, 2008. - 32 с.
Барташнікова I.А. Розвиток уваги та навикiв навчальноi дiяльностi у дiтей 5-7 рокiв: Тести та iгри для дiтей - Тернопіль : Богдан, 1998. - 48 c.
Дубовицкая Т.Д. Возрастные особенности внутренне направленного внимания учащихся младших классов и подростков: Автореферат диссертации. - М. : МПГУ, 1991. - 16 c.
Матюгин И.Ю. Как развить внимание и память вашего ребенка. - М. : Эйдос, 1994. - 114 c.
Уважаемый пользователь! Предлагаем вам такие источники:
Кузьмінський, А.І. Педагогіка родинного виховання : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / А. І. Кузьмінський, В. Л. Омеляненко. - К., 2006. - 325 с.
Алєксєєнко, Т. Як сімейне середовище впливає на дитину // Початкова школа. - 2000. - N10. - С. 57-60
Гонтаровська, Н. Особливості системи родинно-сімейного виховання // Директор школи. Шкільний світ. - 2000. - N11. - С. 8-9
Рацул А. Педагогічні умови родинно-сімейного виховання дітей // Рідна школа. - 2007. - N4. - С. 53-56
Петрова В. Культура сімейного дозвілля як соціально-педагогічний феномен // Рідна школа. - 2007. - N7/8. - С. 19-22
Алієва С. Роль сім'ї та батьків у процесі формування крос-культурних цінностей у молодших школярів // Початкова школа. - 2008. - N1. - С. 53-56
Пугач Л. Все починається з сім'ї // Психолог. Шкільний світ. - 2008. - N6(лют.). - С. 25-27
Ладивір С. Секрети батьківської педагогіки: Родина має дати дитині любов і захист // Дошкільне виховання. - 2008. - N6. - С. 3-6
Уважаемый пользователь! Предлагаем вашему вниманию такую литературу:
1. Кондратенко, Г. М. Проблеми культури спілкування у початковій школі / Г. М. Кондратенко, Г. В. Савченко. -Бібліогр. у кінці ст. - С.148-150. // Херсонський державний педагогічний університет.Збірник наукових праць. Педагогічні науки / Херсон. держ. пед. ун-т, М-во освiти i науки України. - Херсон : Айлант, 1998 - Вип. 12 / редкол.: Є. С. Барбiна (відп. ред.) та ін.. - 1999. - 364 c.
2. Яковлєва В. Організація гуманістичного виховання учнів із труднощами у спілкування в закладах інтернатного типу // Рідна школа. - 2005. - N8. - С. 45-46
3. Киричок В. Ціннісне ставлення до однолітків // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - 2006. - N1/2. - С. 37-48
4. Гора Т. Організація міжособистісної взаємодії учнів загальноосвітніх шкіл як запорука їх самореалізації // Рідна школа. - 2006. - N4. - С. 12-13
5. Кудикіна Н. Комунікативно-мовленнєві ситуації // Відкритий урок : розробки, технології, досвід - 2006. - N9/10(трав.). - С. 26-31
6. Соловець Л. Фразеологізми як засіб формування культури спілкування молодших школярів // Початкова школа. - 2006. - N6. - С. 19-22
7. Бодрик Н. Конструктивні форми взаємодії у міжособистісному спілкуванні // Психолог. Шкільний світ. - 2008. - N5(лют.). - С. 7-10
8. Харченко В. Готовність до спілкування як чинник успішної діяльності особистості // Психолог. Шкільний світ. - 2008. - N6(лют.). - С. 9-14
9. Губа О. Формування комунікативних якостей молодших школярів засобами дитячого аматорського театрального колективу // Рідна школа. - 2007. - N11/12. - С. 47-50
10. Філімончук, Алла. Бар'єри спілкування у повсякденному житті // Психолог. Шкільний світ. - 2008. - N37(жовт.). - С. 13-17
11. Докукіна, Олена. Особливості ставлення молодших школярів до однолітків // Шкільний світ. - 2008. - N39. - С. 5-7
Шановний користувач! Положення про Всеукраїнський конкурс "Вчитель року" відображені у таких офіційних документах:
1.
2.
3.
4. Рішення колегії Міністерства освіти і науки України від 24.04.2008 р. № 4/14-19 «Про підсумки Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року-2008».(на жаль, електронного варіанту не знайдено).
У кожній області та у кожному районі місцевими органами видаються відповідні розпорядження про проведення окремих етапів цього конкурсу.
Шановний користувач! На жаль, повного тексту цього підручника для безкоштовного завантаження або читання в мережі Інтернет не знайдено. Радимо Вам переглянути такі сайти:
1.
2.
3.
Шановний користувач, рекомендуємо такий список літератури:
Свиридов О. Ф. Екстралінгвістика і мовна компетенція: проблеми перекладу // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія "Лінгвістика". - 2006. - Вип. 3. - С. 309-312
Семеног О. Лексикографічна компетенція як показник мовної культури особистості // Українська література в загальноосвітній школі. - 2008. - N2. - С. 41-44
Симоненко Т. Лінгводидактичні засади формування професійної комунікативної компетенції студентів філологічних факультетів // Українська мова і література в школі. - 2006. - N6. - С. 38-41
Симоненко Т. Наукове обгрунтування пріоритетних принципів у роботі над формуванням професійної комунікативної компетенції студентів-філологів // Рідна школа. - 2006. - N7. - С. 44-47
Симоненко Т. Система основних методів та прийомів у процесі формування професійної комунікативної компетенції студентів філологічних факультетів // Рідна школа. - 2005. - N7. - С. 29-32
Шановний користувач, в електронній картотеці статей ми знайшли такі записи:
Бібік Н. Проблема профільного навчання в педагогічній теорії і практиці // Математика в школі. - 2006. - N1. - С. 2-6
Савченко О.Я. Теоретичні підходи до визначення якості шкільної освіти // Педагогіка і психологія. - 2007. - N2. - С. 26-33
Бібік Н. Проблеми наукового забезпечення модернізації загальної середньої освіти // Педагогіка і психологія. - 2008. - N1. - С. 40-46
Савченко О.Я. Розвивальний потенціал змісту освіти у 12-річній школі // Педагогіка і психологія. - 2008. - N2. - С. 26-40
Лозова В.І. Способи формування пізнавальної активності школярів у процесі виконання ними громадських доручень // Управління школою. – 2003. - № 6. – С. 2-7
Савченко О. Реформування шкільної освіти і реалізація її оздоровчої функції // Шлях освіти. - 2001. - № 4. - С. 2-7
для більш детального дослідження рекомендуємо опрацювати літописи газетних та журнальних статей, бібліографічні покажчики
Шановний користувач, рекомендуємо таку літературу:
Федоренко В. Плекання мовної вихованості школярів // Дивослово. - 2006. - N6. - С. 18-23
Строганова Г. Функційно-семантичний підхід до засвоєння лексики на уроках розвитку мовлення // Дивослово. - 2007. - N4. - С. 9-11
Данилова О.П. Мовленнєво-комунікативні вміння учнів на уроках мови // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2007. - N15(трав.). - С. 8-12.
Лещенко Г. Комунікативна спрямованість уроків розвитку мовлення // Початкова освіта. Шкільний світ. - 2008. - N16(квіт.). - С. 13-16
Подранецька Н. Проектні технології як один із напрямків розвитку мовної особистості // Українська література в загальноосвітній школі. - 2008. - N5. - С. 33-36
Шановний користувач, рекомендуємо таку літературу:
Уфімцева С. Дитяча творчість як мистецтво // Директор школи. Шкільний світ. - 2006. - N1(Січень). - С. 14-16
Мартиненко С. Як формувати творчу особистість учня // Відкритий урок. - 2006. - N23/24(груд. - С. 22-24
Пивоварова О.В. Методи розвитку творчого мислення // Практична психологія та соціальна робота. - 2007. - N2. - С. 52-54
Лісовський А. Під кутом формування творчого мислення учнів // Українська мова і література в школі. - 2008. - N1. - С. 28-34
Мартиненко С. Орієнтовані методики педагогічного діагностування рівнів готовності дитини до навчання в школі // Початкова школа. - 2008. - N2. - С. 39-41. - Бібліогр. у кінці ст.
Жукова А. Психологічна готовність дітей до навчання // Відкритий урок. - 2006. - N21/22. - С. 40-47
Шановний користувач! Радимо Вам переглянути такі ресурси:
1.
2.
3.
4.
5.
Також Ви самостійно можете скористатися будь-якою пошуковою системою, задавши ключові слова, наприклад: "сценарії здоровий спосіб життя", "сценарій профілактика СНІДу" та інші українською чи російською мовами. Корисної інформації та цікавих ресурсів з Вашого питання в Інтернеті безліч.
Шановний користувач! На жаль, в мережі Інтернет повного тексту статті: Ковальчук М.І. Природа - наша мати, треба її оберігати/ М.І. Ковальчук //Позакласний час. -2007. -№ 1. - С. 75-76. не знайдено. Радимо Вам звернутися у найближчу бібліотеку та попрацювати з потрібним виданням.
1.Аркин Е.А. Ребенок в дошкольные годы / Под ред. А.В.Запорожца и В.Д.Давидовча. –М.: Просвещение, 1963. – 444с.
2.Бельтюхов В.И. Об усвоении детьми звуков речи. –М.: Просвещение, 1964 – 91 с.
3.Богуш А.М. Методика навчання української мови в дошкільних закладах. – К.: Вища школа, 1993. – 325 с.
4.Богуш А.М. Витоки мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку: Программа та методичні рекомендації. –К.: ІЗИН, 1997. – 112 с.
5.Жильцов О.Л. Виховання правильної звуковимови у дітей старшого дошкільного віку. – К.: Рад. школа, 1971. – 160 с.
6.Максанов А.И. Развития речевого голоса у дошкольников // Дошкольное воспитание. – 1988. - №1, с. 31-38.