Саме темі «Навчання іноземним мовам як процес зацікавленого спілкування і співпраці вчителя і учня» була присвячена чергова зустріч викладачів німецької мови шкіл міста Херсона в стінах нашої бібліотеки.
Не є таємницею те, що від вчителя завжди чекають незвичайних і нестандартних методів викладання свого предмету. Тому бібліотекар сектору обліку користувачів презентував інноваційні методики викладання німецької мови, розроблені методистами Гете-Інституту. Для опрацювання була обрана тема «Тварини», яку вивчають у 5-6 класах.
Чим же може здивувати вчитель свого учня? Всі знають, що у дітей треба розвивати фантазію. Ось один із прийомів: винайти новий вид тварини та презентувати його. Для цього потрібно знайти картинки тварин, роздрукувати їх, вирізати та розрізати навпіл. А потім поєднати дві половинки різних тварин, дати новому виду ім'я і назвати його основні характеристики. Або ж руками вирвати з газети фігуру тварини і попросити однокласників відгадати її.
Ще можна зі звичайних скріпок викласти фігуру улюбленої тварини на альбомному аркуші і додати антураж за допомогою кольорового паперу і клею, а завершити «шедевр» кольоровими фломастерами чи олівцями.
А чи знали ви, скільки всього можна зробити за допомогою простого чека із супермаркету! Ми разом розробляли завдання до чеків і пропонували форми роботи з ними на уроці.
Думаєте, тварини та поезія несумісні? Навпаки, іспанське віршування “Avenidas” ідеально підходить для опису характеристики будь-якої тварини.
Вчителі спробували себе в ролі учнів і цілу годину клеїли, фантазували, складали вірші, малювали і презентували німецькою мовою свої творіння. Виявляється, бути учнем зовсім непросто.
Ми бажаємо викладачам успіхів в роботі і сподіваємося, що наші заняття допомагають їм у підготовці до уроків.
Чекаємо на нові зустрічі!
Comments