Економіка вражень
658.8
П 12
Аннотация:
Термін «економіка вражень» уперше вжили Б. Джозеф Пайн II та Джеймс Г. Ґілмор: це наступна економіка, що йде за аграрною, промисловою та економікою послуг. Автори стверджують: підприємствам треба створювати унікальні зв’язки, щоб завоювати прихильність клієнтів, а пам’ять сама стає продуктом — враженнями. Адже сучасні споживачі прагнуть більшого, їм потрібні емоції та досвід, за якими вони захочуть прийти ще. У боротьбі за свого споживача бізнес має запропонувати унікальну цінність, яка вирізнятиме його з-поміж інших. Власникам Apple, Starbucks та LEGO вдалося винайти переваги, завдяки яким бренд став неповторним, і автори аналізують їхній підхід. Пайн і Ґілмор як професійні консультанти з питань формування економіки вражень розробили стратегію розвитку компаній у нових умовах, застосувавши власний, сформований за понад 25 років практики досвід, із яким можна ознайомитись у цій книжці.Photo Collection
Цитаты
- "Замість привчати клієнтів до безплатних товарів, компанії варто вкласти ці кошти в режисуру пам'ятних вражень".
- "Щоб по-справжньому виокремитися у своїй галузі, компанія спершу має зосередитися на тому, щоб задовольнити клієнта, потім - на тому, щоб усунути жертву клієнта, і лише після цього думати про те, як дивувати його. Ці три кроки допоможуть будь-якій компанії перейти на вищий рівень у прогресії економічної цінності".
- "Коли компанії вдається організувати вдалу несподіванку, клієнт починає очікувати, що його здивують. У цьому немає нічого поганого, якщо компанії вдається водночас підтримувати інтригу клієнта".
Рецензия специалиста (официальные рецензии):
Уривки з передмови
Час - це валюта, якою споживач платить за враження. Якщо вам вдасться переконати клієнта приділити вам більше часу, він витратить більше грошей на ваші послуги. Та для цього потрібно привернути увагу клієнта, адже існує купа пропозицій, які конкурують за його час.
Така конкуренція за час виникає внаслідок кількох чинників. По-перше, сьогодні людина має доступ до майже нескінченної кількості цифрових ресурсів. Для будь-якої компанії, яка хоче змагатися за час, увагу та гроші споживача, найголовніший конкурент - смартфон: щойно клієнт утратить цікавість, за допомогою смартфона він зможе легко опинитись деінде. Якщо вам не вдалося втримати увагу клієнта, він одразу покине вас, щоб витратити свій час у цифровому вимірі якогось застосунку.
По-друге, тепер нам складніше оцінити, як і де саме споживачі витрачають кошти в різних галузях...
...По - третє, сьогодні ми маємо майже безмежну кількість варіантів того, як і де провести час. Постійно з1являються нові форми туризму: медичний, кінотуризм, глемпінг, медитаційні ретрити, волонтуризм, кулінарні тури (так звані foodcations) та навіть космічні подорожі...
...І справді, тепер кожна компанія змагається не лише з конкурентами у своїй сфері чи у своєму регіоні, а й з усіма іншими компаніями світу за час, увагу та гроші клієнтів...
...Щоб привабити клієнта, ви повинні створити враження, варте уваги. У цій книжці наведено чимало базових принципів, концепцій і практичних рекомендацій, які допоможуть вам створити враження, здатні щиро зацікавити клієнта, - потужні, цілісні, особисті, захопливі або навіть такі, що можуть докорінно змінити людину.