Не секрет, що у період між сесіями студентство може дозволити собі лінощі і цикл феєричних святкувань, однак із наближенням здачі навчальних нормативів студент змушений усю ніч просиджувати над конспектами і підручниками замість того, щоб протягом півріччя розпланувати процес навчання і дозовано виконувати усі контрольні та лабораторні роботи. Як студенту ефективно опанувати прийоми тайм-менеджменту розповіли на тренінгу “Мої 24 години”, що був організований бібліотекою для студентів 2 курсу факультету іноземної філології.
Учасники тренінгу мали можливість навчитись свідомому контролю над використанням власного часу та вмінню концентруватися на тих видах діяльності, які приносять найбільший результат. Також вони оволоділи перевіреними методами тайм-менеджменту для підвищення професійної і особистої продуктивності, а саме - розглянули матрицю Ейзенхауера та класичний “chekck-list”. Кожен учасник тренінгу встановив своїх найбільших “поглиначів часу”, самостійно проаналізував та намітив шляхи їх подолання. Всі учасники тренінгу відмітили його ефективність та корисність для власного менеджменту.
Прийоми самоорганізації і упорядкування часу для студентів мало чим відрізняються від тайм-менеджменту інших категорій людей, хіба що молоді, що навчається, потрібно не спізнюватись із підготовкою до екзаменів, вчасно здавати заліки, залишаючи можливість для відвідування молодіжних заходів.