Нам всім не вистачає часу. Іноді на щось важливе – і це особливо прикро. Напевно, кожен із нас міг би встигати більше, якби трохи краще керував собою і своїм часом, вдаліше організовував роботу і життя.
Якщо вам час від часу приходять такі думки, то відкрийте для себе тайм-менеджмент. Тайм-менеджмент – це ефективне планування робочого часу для досягнення цілей, знаходження часових ресурсів, розстановка пріоритетів і контроль виконання запланованого.
Навчитись керувати часом мали можливість слухачі з Херсонського міського центру зайнятості на тренінгу з тайм-менеджменту «Мої 24 години».
Під час заходу учасники вчилися формулювати життєві цілі, ознайомились з такими методиками планування: матриця Ейзенхауера, класичний «checklist» та метод Pomodoro. Також дізнались секрети боротьби з «поглиначами часу». Зацікавила гостей і відеолекція Брайана Трейсі «7 кроків для досягнення мети».
Сподіваємось, що поради з ефективного управління часом дозволять слухачам тренінгу виконувати роботу якісно та вчасно. І пам’ятайте, що тайм-менеджмент – це не про те, як встигнути все на світі. Це про те, як встигнути найголовніше та не забувати при цьому насолоджуватися життям!