29.05.2007
Цього року Національний університет "Києво-Могилянська Академія" – перший вищий навчальний заклад України – відзначатиме 15 річницю від дня відродження та 375 річницю від дня об'єднання Київської Братської та Київської Лаврської шкіл в Києво-Братську (Могилянську) колегію. У зв’язку з цим 29 травня 2007 р. відбулася відео-екскурсія "Коридорами Києво-Могилянської Академії".
На заході були присутні випускники різних шкіл м. Херсона, студенти Херсонського морехідного училища рибної промисловості. Запрошені слухали цікаву розповідь про історію Академії, її меценатів та відомих учнів; дізналися про сучасні особливості закладу – впровадження сучасної особливості закладу – впровадження сучасної західної освітньої системи вільного творчого навчання (liberal arts education), адаптовані на українському ґрунті, умови вступу. Гостем відео-екскурсії був голова Херсонської організації "Просвіта України" ім. Т.Шевченка Олег Олексюк, який навчався в цьому вузі та поділився своїми враженнями. Весь захід супроводжувався відео-слайдами.
Також після цього присутні познайомилися з книжково-ілюстративною виставкою "Alma Mater вищої освіти України", де були вказані адреси, сайти, телефони приймальної комісії НаУКМА.
На заході були присутні випускники різних шкіл м. Херсона, студенти Херсонського морехідного училища рибної промисловості. Запрошені слухали цікаву розповідь про історію Академії, її меценатів та відомих учнів; дізналися про сучасні особливості закладу – впровадження сучасної особливості закладу – впровадження сучасної західної освітньої системи вільного творчого навчання (liberal arts education), адаптовані на українському ґрунті, умови вступу. Гостем відео-екскурсії був голова Херсонської організації "Просвіта України" ім. Т.Шевченка Олег Олексюк, який навчався в цьому вузі та поділився своїми враженнями. Весь захід супроводжувався відео-слайдами.
Також після цього присутні познайомилися з книжково-ілюстративною виставкою "Alma Mater вищої освіти України", де були вказані адреси, сайти, телефони приймальної комісії НаУКМА.
Comments