Vertual information service
Шановний користувач! Пропонуємо Вам переглянути такі джерела:
1.
2.
3.
"Історичний розвиток математики в Англії"(або в іншій країні, крім Россії)
Шановний користувач! Пропонуємо Вам переглянути такі джерела:
1.
2.
3.
4.
5.
Шановний користувач! Пропонуємо Вам переглянути такі джерела:
Особливості купівлі товарів виробничого призначення
1.
2.
Методологічна основа маркетингових досліджень
1.
2.
3.
Шановний користувач! Пропонуємо Вам переглянути такі джерела:
Дудик, П. С. Стилістика української мови: навч. посіб. / П. С. Дудик; ред. К. С. Мусієнко. - К. : Академія, 2005. - 367 с.
Поберезська Г.Г., Волинець І.М. Лінгвістичні основи документознавства та інформаційної діяльності. – К., 2008. – 351 с.
Рукас Т. Практична стилістика ділового мовлення. - //Дивослово. – 2003. - № 2. – с.71-74
Михайлюк В. Текст документа як вища комунікативна одиниця писемного офіційно-ділового мовлення. - //Дивослово. – 2001. - № 11. с. 26-28
Чемеркін, С. Г. Трансформації розмовного стилю в інтернет-комунікації // Мовознавство. - 2007. - N4/5(лип.-жовт.. - С. 36-43
Шановний користувач! Радимо Вам скористатися наступними джерелами:
1.
2.
Культура українського народу як засіб екологічного виховання.ДУЖЕ ДЯКУЮ ВАМ!!!!!!!!!!!
Шановний користувач!
Наша бібліотека може запропонувати вам наступні джерела: 1. Колесник, Марина. Етнопедагогічні підходи в екологічному вихованні й освіті [Текст] / М. Колесник // Біологія. Шкільний світ. - 2009. - N24(серп.). - С. 3-8; 2. Бабій, Інна. Народна педагогіка про виховання підростаючого покоління (історичний аспект) [Текст] / І. Бабій // Рідна школа. - 2008. - N11. - С. 74-76; 3. Котляр Л.М. Виховний потенціал народної педагогіки [Текст] / Л. М. Котляр // Початкове навчання та виховання. - 2007. - N29(жовт.). - С. 32-36; 4. Крижко В. Народні педагогічні традиції зимового календарно-обрядового циклу в етногенезі українців / В. Крижко, А. Малихін, В. Ткач // Рідна школа. - 2007. - N1. - С. 34-37; 5. Крижко В. Народно-педагогічні традиції літнього календарного циклу в етногенезі українців / В. Крижко, А. Малахін, В. Ткач // Рідна школа. - 2006. - N7. - С. 58-62; 6. Потапчук Т.В. Виховні можливості народної педагогіки [Текст] / Т. В. Потапчук // Педагогіка і психологія. - 2007. - N3. - С. 73-80; 7. Савіна, Маріанна. Виховання дитини в українській народній традиції [Текст] / М. Савіна // Соціальна психологія. - 2009. - N3. - С. 174-182; 8. Малько А. Виховуємо на традиціях рідного народу [Текст] / А. Малько // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : освітянський науково-методичний журнал. - 2006. - N23/24(груд.) - С. 45-48; 9. Денисенко Н. Рідна етнопедагогіка - виховання здорової нації [Текст] / Н. Денисенко // Науковий світ : наук.-попул. журн.-ревю / Вища атестаційна комісія України. - 2010. - N8. - С. 16-17; 10. Українська етнопедагогіка : Конспект лекцiй / Сост. Iщенко Б.П., 1998. - 24 c; 11. Ржепецький, Леонід Андрійович. Нариси з етнопедагогіки українського народу: ідеї, цінності, перспективи [Текст] : Посіб. для педф-тів, учнів старш. кл., студ., учителів, кл. кер., педагогів-організаторів, лекторів, батьків / Л. А. Ржепецький, 2000. - 113 с.
Рекомендуємо Вашій увазі також дипломні роботи з досить великим списком використаних джерел, що можуть бути Вам корисними: 1. дипломна робота «Народні звичаї і традиції як засіб екологічного виховання молодших школярів»
Ваше запитання потребує складного пошуку та аналізу. Радимо Вам самостійно розглянути наступні інтернет-ресурси:
та звернутися до бібліотек Херсонського національного технічного університету (
Основні етапи зародження і формування новітньої літератури для дітей
Шановний користувач! Пропонуємо Вашій увазі список джерел:
Рідне слово: укр. дитяча лiт-ра : хрестоматiя : навч. посiб. для студ. - Кн. 1/ упоряд.: Варавкiна З.Д., Мовчун А.I., Чернiй М.Ф. - 1999. - 398 c.
Література України: для дітей серед. шк. віку/ авт.-упоряд.: В. М. Скляренко, Я. О. Батій, худож. іл. Г. В. Беззубова. - Х. : Фоліо, 2006. - 320 с. : ілюстр
Кодлюк, Я. П. 120 розповідей про письменників: довід. для вчителя почат. кл./ Я. П. Кодлюк, Г. С. Одинцова. - К. : Наш час, 2006. - 203 с.
Провоторов О. Дитяча періодика України як засіб розвитку мовленнєвої творчості школярів // Початкова школа. - 2007. - N6. - С. 55-59
Ємець А. Науково-пізнавальна література в початковій школі: місце та роль у навчальному процесі // Початкова школа. - 2007. - N7. - С. 42-45
Михед, Т. Яким має бути канон дитячої літератури // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2009. - N1. - С. 6-10
Гнідець, У. Література для дітей та юнацтва як самобутній естетичний феномен: з історії становлення // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2009. - N10. - С. 62-64
Гнідець, У. Специфіка та самодостатність літератури для дітей та юнацтва: виступ у рамках Міжнародного симпозіуму "Література. Діти. Час" // Українська мова та література. Сер. Шкільний світ : всеукр. газ. для вчителів. - 2010. - N25(черв.). - С. 20-23 ; Зарубіжна література. - 2010. - №21/22/23/24(черв.). - С. 13-16
Шановний користувачу! Ми пропонуємо Вам звернутися до наступних джерел:
1. Кобякова І.К. Креативне конструювання вторинних утворень в англомовному дискурсі.
2. Електронний журнал "Dynamic English"
Крім того прийдіть, будь ласка, до нашої обласної бібліотеки, де Ви отримаєте більше додаткової інформації шодо Вашого питання.
Уважаемый пользователь, в фондах нашей библиотеки хранятся такие произведения П.Коэльо:
Коельо П. Одинадцять хвилин. - К. : Софія, 2006. - 304 с.
Коэльо П. Алхимик. - К. : София, 2003. - 221 с.
Коэльо П. Вероника решает умереть. - М. : София, 2002. - 255 с.
Коэльо П. Дневник мага. - М. : София, 2006. - 327 с.
Коэльо П. Дьявол и сеньорита Прим. - М. : София; Гелиос, 2002. - 254 c.
Коэльо П. Заир. - К. : София, 2005. - 384 с.
Коэльо П. Книга воина света. - К. : София, 2003. - 192 с.
Коэльо П. На берегу Рио-Пьедра села я и заплакала. - К. : София, 2003. - 224 с.
Коэльо П. Пятая гора. - К. ; М. : София, 2002. - 268 c.
Уважаемый пользователь! Советуем Вам ознакомиться с такими ресурсами:
1.
2.
3.
4.
5.
Также рекомендуем искать более конкретную информацию: 1) точное название книги и данные автора; 2) материалы по конкретному разделу или вопросу химической технологии волокнистых материалов.
Шановний користувач! Радимо Вам звернутися за допомогою до Херсонського національного технічного університету: 73008 м. Херсон, Бериславське шосе, 24. Тел.: +38(0552) 32-69-09. Е-mаіІ: kstu@tlc.кhеrsоn.uа, adm@kstu.edu.uа, web:
Уважаемый пользователь! К сожалению, в фондах краеведческого отдела нет документов по вашему запросу. За информацией советуем Вам обратиться в Государственный архив Херсонской области (
Уважаемый пользователь! Предлагаем Вам ознакомиться с такой литературой:
1. Адмони В.Г. Томас Манн: очерк творчества. - Л. : Сов. писатель. Ленингр. отд-ние, 1960. - 351 c.
2. Русакова, А. В. Томас Манн и его роман "Доктор Фаустус": [Учеб. пособие для филол. спец. ун-тов и пед. ин-тов]/ А. В. Русакова. - 2-е изд., испр., доп. - М. : Высш. шк., 1976. - 93 с. - (Современная зарубежная литература
3. Вознічук С.А. Новела Т. Манна "Маріо і чарівник" у середній школі // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2007. - N1. - С. 16-19
4. Скоцик, Людмила. "Є свобода і є воля. Але свободи волі немає": Сенс бунту Маріо. Художні особливості новели Т.Манна "Маріо і чарівник" // Зарубіжна література. Шкільний світ. - 2008. - N43/44(листоп. - С. 12-14
5. Перкова, Тетяна. "Моральність і життя - єдине ціле" (Т. Манн): Зображення ситуації "маніпулювання натовпом". Сенс бунту Маріо в новелі Т. Манна "Маріо і чарівник" // Зарубіжна література. Шкільний світ. - 2008. - N43/44(листоп. - С. 15-18
интересует 1 класс школ с углубленным изучением англ. языка.
Уважаемый пользователь! К сожалению, у нас нет информации о планировании уроков данного автора для 1 класса школ с углубленным изучением английского языка.
Шановний користувач! Радимо Вам опрацювати наступні джерела:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
Шановний користувач! Повні тексти ДСТУ в мережі Інтрнет в безкоштовному доступі відсутні. Їх можна замовити в наступних установах:
1. Державне підприємство «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості”. 03115, м. Київ, вул. Святошинська, 2 Тел. (044) 450-06-82 Тел./факс (044) 452-69-07.
2. Науково-інформаційний центр «Леонорм». 79006, м. Львів, а/с 11008 Тел. (0322) 79-77-17 Тел/факс (0322) 79-77-54.
3. ЗАТ «Харківський центр науково-технічної та економічної інформації». 61010, м. Харків, проспект Гагаріна, 4 Тел.: (057) 732-64-30 Факс: (057) 732-74-71.
Шановний користувачу! Вам необхідно звернутися до наступних джерел:
1. Сливка М.І. Українські суспільно-політичні реалії в англомовних виданнях. // Мовознавство, 2006, №5, С.85-94.
2. Зорівчак Р.П. Реалії і переклад (на матеріалі англомовних перекладів української прози). - Львів, 1989.
3. Карабан В.І. Переклад англійської наукової і технічної літератури. - Вінниця, "Нова книга", 2004.
4. Катфорд Дж.К. Лингвистическая теория перевода. - М., 2004.
Успіхів.
Уважаемый пользователь! Село Карга относилось к Ново-Петровской волости Тираспольского уезда Херсонской губернии. Первопоселенцами были жители Нижненовгородской губернии. В 1778 году сюда приехал французский граф При. Купил или получил он от царя эту землю в подарок, неизвестно. К семи семьям, которые приехали вместе с ним, граф попросил прислать еще несколько семей. И вскоре из Нижненовгородской губернии на постоянное поселение приехали еще люди. Сначала нижненовгородцы назвали свое село Эмануиловка, а потом переименовали в Каргу, по названию речки, которая тут протекала.
На 1 января 1928 года количество хозяйств было – 480, в том числе некрестьянского типа – 25, количество населения – 1717 человек (798- мужчин, 919 - женщин), преимущественно по национальности – русские.
В 1954 году село Карга переименовали в село Приморское. За более полной информацией советуем Вам обратиться в Государственный архив Херсонской области (
Шановний користувач, рекомендуємо переглянути відповідь на питання